10 lut 2017

Kurtka jeansowa DIY, naszywki!

   Pewnie masz w swojej szafie kurtkę jeansową z dawnych lat, albo taką o której już dawno zapomniałaś. Jeśli tak, to pokaże Ci banalny sposób, a przede wszystkim tani na przerobienie jej na modny hit sezonu!

Co potrzebujemy?

Oczywiście kurtki jeansowej! Obojętnie czy będzie ona wykonana z jasnego czy ciemnego jeansu, czy będzie ona typu oversize czy dopasowana, z każdej uda nam się zrobić hit!


A co jeśli jej nie posiadasz, a nie masz teraz tylu pieniędzy na nową? Sprawa jest prosta, wystarczy zrobić mały spacerek po lumpeksach czy wyszukać czegoś na fajnych portalach typu olx, allegro czy gumtree. Ja osobiście dwie kurteczki zakupiłam właśnie online za dosłownie grosze, a uwielbiam je nosić, a koszt nie był większy niż 20 zł. Ale pamiętaj, żeby znaleźć perełki trzeba dobrze szukać ;)

Oprócz kurteczki potrzebować będziemy filc w różnych kolorach, ja kupiłam na allegro różne kolorki po 1 zł za arkusz oraz klej specjalny do łączenia materiałów, ja użyłam Butaprenu, nożyczek, nici oraz igły, a także nieograniczonej bazy pomysłów na wykonanie naszywek na kurteczkę!


Jak to zrobić?

Wystarczy wybrać wzór naszywki jaki chcecie mieć na swojej kurteczce, np. serce, szminkę, numerek, usta lub coś bardziej skomplikowanego jak znaczek supermana czy wykonanie minionka. Aby wykonać takie cudo należy zrobić szablon na zwykłej kartce, a następnie odrysować go na filcu i następnie wszystkie elementy ze sobą skleić. Ja osobiście prawie wszystko przyklejałam na czarny filc, aby zrobić fajny kontur oraz aby taką naszywkę było łato naszyć na materiał kurteczki. Jest to fajna i prosta sprawa, jednak wymaga odrobiny wolnego czasu, ale to bardzo fajna zabawa, więc warto nie ma co się zniechęcać, a działać!

Tutaj przedstawiam Wam kilka gotowych naszywek, które wykonałam ;)



A o to moja gotowa kurteczka już z naszytymi naszywkami, jak Wam się podoba? Tu akurat wykorzystała pozostałe naszywki które zrobiłam :)

Kurtka jeansowa DIY z naszywkami





buziaki Miszys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz